pühapäev, 11. juuni 2017

Pildikesi linnast...

Türki ja Istanbuli sattusin seoses Mondo projektiga esimest korda elus ja ausalt öeldes polnud siiakanti reisimine varem eriti mul päevakorras olnud. Loomulikult avastasin kohe siia saabudes, et see on olnud suur VIGA! Istanbul võlus mind esimesest hetkest. Nii lahke, värvikirev, kontrastiderikas, võimalusterohke! Täpselt mulle. Mõni linn lihtsalt hakkab kohe esimesest hetkest meeldima.... 
Olen vist ka piisavalt palju arengumaades ringi kolistanud, nii et Istanbul tundus kohe sisenedes väga tsiviliseeritud ja korrapärase paigana :) Eks siin omajagu kaost kindlasti on (näiteks liiklust või kellaaegadest kinnipidamist silmas pidades), aga see kaos on kõik täiesti üleelatav minu jaoks.



Istanbulis on killukesi nii paljudest maailmadest ja kultuuridest, et siia võibki igavesti üllatuma/avastama jääda... Ja vahel piisab vaid 15 minutilisest jalustuskäigust, et astuda ühest maailmast teise...





















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Vabatahtlikutööst ajalehes "Postimees"

Oma jutuajamiste ja kogemuste põhjal Istanbulis panin Postimehe jaoks kokku ka ühe pikema leheloo. Minu juttu Süüria pagulaste elust Istanbu...